środa, 24 lipca 2013

CUDowni - jesteśmy inni, jesteśmy tacy sami...(colitis ulcerosa i choroba Leśniowskiego-Crohna)

To nie była zwykła sesja. Dojrzewała ona we mnie bowiem kilka lat. Kim są CUDowni? Szerzej znani jako CUDaki, to osoby chorujące na wrzodziejące zapalenie jelita (colitis ulcerosa,  w skrócie CU) oraz chorobę Leśniowskiego-Crohna (w skrócie CD). Jakie są to choroby, jak zmieniają życie i jaki mają wpływ na kształtowanie wizji przyszłości...wie tylko ten, kto jest jednym z CUDownych. Ja jestem. Choruję od 5 lat. Ta choroba wywróciła moje życie do góry nogami, sprawiła, że wszystkie moje plany musiały ulec weryfikacji.  Jednak ta choroba, pomimo wielu nieprzyjemnych i trudnych konsekwencji przyniosła mi coś jeszcze, jakiś rodzaj autorefleksji, autoanalizy, możliwość, a nawet potrzebę zatrzymania się, spojrzenia szerzej, głębiej...
"Ból jest świętym aniołem - on to bardziej aniżeli wszystkie inne radości tego świata sprawił, iż wielu osiągnęło dojrzałość." - te słowa Adalberta Stiftera idealnie obrazują to, czego doświadczyłam.
Nie jestem jedyna, jest nas wielu. Postanowiliśmy na własnej odmienności coś zbudować, spotkaliśmy się i ... oto efekty!
Sesja wykonana we współpracy z J-elita Pomorskie - stowarzyszeniem zrzeszającym osoby chore na wrzodziejące zapalenie jelita (colitis ulcerosa) oraz chorobę Leśniowskiego-Crohna.




















Zapraszam do polubienia mojego profilu na facebook'u:
 Trwaj Chwilo Art Foto
Nie bądź obojętny, zostaw komentarz! Wesprzyj naszą akcję!

9 komentarzy:

  1. Świetne fotki. Widać, że nie tylko ja borykam się z pokancerowanym brzuchem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko Ty. Jest nas więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety :) o bikini można pomarzyć ...

    OdpowiedzUsuń
  4. eee tam, tyle rodzajów bikini teraz jest, że można znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko można zatatuoo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre obrazy bardzo mocne i wzruszające za razem. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Mela za odwiedzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. 20 year old Assistant Media Planner Danielle Becerra, hailing from Schomberg enjoys watching movies like Red Lights and Pet. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a M3. oryginalna strona

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Magia Fotografii , Blogger